Δευτέρα 7 Ιανουαρίου 2013

Μπράνκο Ζεκίνια: Γιατί νευρίασα χθες. Είμαι ο Ζεκίνια, όχι ο Γκατούζο. Διαβάστε!!!

Είμαι ο Ζεκίνια και όχι ο Γκατούζο
Τόσο η ισοπαλία απέναντι στον Ηρακλή και οι ακόμη δύο χαμένοι βαθμοί στο ARENA, όσο και η μετριότατη εμφάνιση συνολικά έφεραν κατήφεια στο «στρατόπεδο» των βυσσινί, με τους παίκτες της ΑΕΛ να δείχνουν απογοητευμένοι και με τον Ζεκίνια να κάνει παράπονα για την θέση στην οποία αγωνίζεται.


Συγκεκριμένα ο μεσοεπιθετικός των βυσσινί Ζεκίνια δήλωσε τα εξής:

«Ο Ηρακλής είναι μια καλή ομάδα, αλλά εμείς παίξαμε καλύτερα. Περιμέναμε πολύ για να πρεσάρουμε, και δεν ήμασταν όπως θα έπρεπε. Πρέπει όμως να συνεχίσουμε την προσπάθειά μας.

 Όλοι μας θέλαμε να κερδίσουμε και τώρα η κατάσταση δεν είναι καλή αλλά πρέπει να συνεχίσουμε την σκληρή δουλειά και όλοι μαζί να προσπαθήσουμε να αλλάξουμε αυτή την κατάσταση.

Πάντα δουλεύουμε σκληρά και θέλουμε να κερδίζουμε και να παίζουμε καλά, όπως και εγώ. Ξέρω πως οι φίλαθλοι περιμένουν περισσότερα από μένα, αλλά δεν ξέρω γιατί συνέχεια αλλάζω θέση μέσα στο γήπεδο, δεν μου αρέσει αυτό. Η θέση μου είναι ή σέντερ φορ ή δεξιά στο κέντρο. Δεν είμαι μεσοεπιθετικός, εννέα ματς έπαιξα ως φορ, επτά όπως τώρα. Πρέπει να σεβαστό την απόφαση του προπονητή και να δώσω το καλύτερο για την ομάδα».

Αναφορικά με το γεγονός ότι αμέσως μετά την αλλαγή του κατευθύνθηκε στα αποδυτήρια και όχι στον πάγκο, ο Πορτογάλος είπε: «δεν έγινε τίποτε, πήγα να πάρω μπουφάν. Ήμουν λίγο εκνευρισμένος γιατί δεν είναι φυσιολογικό για έβδομο ματς να γίνομαι αλλαγή στο 55’. Αν δείτε στα τελευταία ματς δεν παίζω στην θέση μου. Με τον Απόλλωνα έπαιξα και σκόραρα, είναι δύσκολο για μένα να παίζω μεσοεπιθετικός, ως 10άρι, αν η ομάδα παίζει χωρίς κλασσικό 10άρι είναι πολύ δύσκολο για μένα. Ως φορ ή στα πλάγια όπως έπαιζα στην Πόρτο ή στην εθνική ομάδα είναι πιο εύκολο για μένα. Ο κόουτς με ξέρει από πέρσι, αλλά σκέφτεται κάποια άλλη τακτική γιατί στις θέσεις αυτές έχεις πολλούς παίκτες. Θα δώσω τον καλύτερό μου εαυτό.

Δεν έχω μιλήσει με τον προπονητή του γι’ αυτό. Αυτός αποφασίζει και εγώ πρέπει να το σεβαστώ. Αυτό δεν είναι δικαιολογία για το αν παίζω καλά ή όχι. Πάντως δεν μου αρέσει να παίζω στη θέση αυτή. Αλλά πέρσι ως πλάγιος πέτυχα επτά γκολ, ως μέσος πρέπει να τρέχεις και είμαι ο Ζεκίνια και όχι ο Γκατούζο».

Δεν υπάρχουν σχόλια: