Τρίτη 13 Νοεμβρίου 2012

Σίλβα Κλέιτον:Πάντα μέσα στη καρδιά μου η ΑΕΛ. Διαβάστε την συνέντευξη του!!!

Για πάντα στην καρδιά μου η ΑΕΛ!!!

Αποτέλεσε ένα από τα «αγαπημένα παιδιά» της «βυσσινί» εξέδρας στη διάρκεια της παραμονής του στην ΑΕΛ. Ο Σίλβα Κλέιτον, που πλέον αγωνίζεται στην Καϊσερίσπορ είχε φορέσει τα «βυσσινί» λίγες ημέρες μετά τη διπλή αναμέτρηση της ΑΕΛ με την τουρκική ομάδα το καλοκαίρι του 2007 και μίλησε στο sport24 για τη λαρισινή ομάδα, αλλά και τις εντυπώσεις του από το τουρκικό πρωτάθλημα:

«Βλέπω συνέχεια τα ματς στην Ελλάδα. Πιο πολύ παρακολουθώ τους αγώνες των πρώην ομάδων μου, του Παναθηναϊκού και της ΑΕΛ. Ελπίζω η ΑΕΛ να συνεχίσει την καλή προσπάθεια που κάνει και να ανέβει και πάλι».
Ο Βραζιλιάνος αποκάλυψε ότι έχει στην καρδιά του την ΑΕΛ: «Έχω πολλούς φίλους στη Λάρισα, όπως είναι ο Κώστας Πηλαδάκης αλλά και ο Κώστας Κωνστάντος. Μην ξεχάσω και την Καλαμαριά. Ελπίζω και εκεί να φτιάξουν την ομάδα. Νιώθω πολύ τυχερός. Έκανα καλούς φίλους απ’ όπου και αν πέρασα. Επίσης θα ήθελα να αναφερθώ και στον Γιώργο Δώνη, με έχει βοηθήσει πολύ. Με εκτιμάει ως ποδοσφαιριστή και τον εκτιμώ πολύ και εγώ. Θεωρώ είναι τοπ προπονητής. Ο καλύτερος στην Ελλάδα. Να ξέρει όποτε με χρειαστεί θα είμαι δίπλα του. Θέλω να πάνε όλα καλά στην ομάδα που εργάζεται και να συνεχίσει να δουλεύει με την ίδια επιτυχία».

www.poker.gr 


Πηγή:Sport24.gr





Δεν υπάρχουν σχόλια: