Πέμπτη 15 Νοεμβρίου 2012

Η απάντηση μου προς ορισμένα γατάκια για τον αν είμαι ΑΕΛ... Διαβάστε!!!

Γατάκια!!!
Πριν 1 μήνα και κάτι ανέβηκε ένα κείμενο από την ιστοσελίδα μου, όπου ήταν από πηγή του Sportlarissa.gr για τα χρέη της ΑΕΛ.



Όπως όλοι και όλες σας  γνωρίζετε το site μας κατά κύριο λόγο ασχολείται με την ομαδάρα μας της ΑΕΛ γι'αυτό και η ονομασία crimsondevils.blogspot.com.

Χθες μάλιστα σε μια ομάδα στο Facebook βρέθηκε ένα γατάκι όπου έκανε την εξής ερώτηση: Αν είμαι πραγματικά ΑΕΛ ή αν το κάνω αυτό για λεφτά.

Λοιπόν γατάκι ή μάλλον γατάκια για όποιον άλλον ή άλλη το πιστεύει η ιστοσελίδα πρώτον είναι blogspot και όχι σαν τις άλλες τις ιστοσελίδες. 2ον δεν είμαι δημοσιογράφος όπως άλλοι όπου καλύπτουν το ρεπορτάζ από κοντά και πραγματικά βγάζουν λεφτά. 3ον το κάνω όπως και ο Apostolos Kostopoulos όπως και πολλοί άλλοι, δηλαδή για την καύλα τους που είναι η ΑΕΛΑΡΑ και όχι για να βγάλει χρήματα. 4ον το ότι είχε αναρτηθεί πριν λίγο καιρό δημοσίευμα για τα χρέη των βυσσινί ήταν για να ενημερωθούν όσοι δεν το ξέρουν. 5ον επειδή το δημοσίευμα είχε αναρτηθεί και από το sportlarissa.gr άραγε ούτε αυτό είναι υπέρ της ΑΕΛ αλλά το κάνει για να βγάζει λεφτά.

Γι αυτό γατάκι ή γατάκια συμμορφωθείτε και μην λέτε μακακίες για λεφτά και τέτοια γιατί 7 χρόνια σχεδόν που μετράει το crimsondevils.blogspot.com δεν έχει πάρει ούτε ένα ευρώ αλλά ίσα ίσα έχει δώσει πόσα χρήματα. 

Αν δεν ξέρεις γατάκι ή γατάκια μην μιλάς/τε για να μην υπάρχουν παρεξηγήσεις.

ΑΕΛ διπλό διπλό στης Νίκης Κώλου το χωριό.


www.poker.gr 





Δεν υπάρχουν σχόλια: