Πέμπτη 23 Φεβρουαρίου 2012

Η συνέντευξη του Ρομέου από την Βραζιλία.Ποτέ δεν προσποιήθηκα τραυματισμό



 
Τι γίνεται με τον τραυματισμό σου; Πολλοί τον τελευταίο καιρό πριν φύγεις από την ΑΕΛ αμφισβήτησαν έντονα πως είσαι τραυματίας λέγοντας πως παριστάνεις τον τραυματία και πως ήδη έχεις συμφωνήσει με την ομάδα που θα συνεχίσεις την καριέρα σου.
 
Αρχικά σου λέω την αλήθεια σχετικά με τον τραυματισμό μου, έχω τενοντίτιδα της επιγονατίδας και εξαιτίας του τραυματισμού αυτού ακόμα και σήμερα δεν είμαι σε κατάσταση να προπονηθώ, ωστόσο, είμαι στο τέλος της θεραπείας και σύντομα 8α είμαι σε θέση να παίξω ξανά. Πάντα μου άρεσε το ποδόσφαιρο, δεν θα επινοούσα ποτέ ένα τραυματισμό ο οποίος με κράτησε εκτός παιχνιδιού και προπόνησης για ένα χρόνο, αν δεν ήθελα να παίξω απλά θα ζητούσα να φύγω από την ομάδα προτού τραυματιστώ.  Επειδή το Δεκέμβριο ανοίγει η μεταγραφική περίοδος στη Βραζιλία μου ζήτησαν από την ΑΕΛ να βρω ομάδα εδώ. Όμως δεν νιώθω έτοιμος να παίξω ξανά στην Βραζιλία καθώς το όνειρο μου είναι στην Ευρώπη

Ήθελες να μείνεις το καλοκαίρι στην ομάδα; Αν δεν ήθελες γιατί δε ζήτησες τότε μεταγραφή;

Από την αρχή ήθελα να παίξω στην ομάδα οπότε μίλησα με τον πρόεδρο και μου είπε <<θα μείνεις στην ΑΕΛ αν ενδιαφέρεσαι να εκπληρώσεις το συμβόλαιό σου γιατί σε θέλουμε να μείνεις>>. Έβλεπα μια μεγάλη ομάδα όπως η Λάρισα να είναι στην δεύτερη κατηγορία και ήμουν σίγουρος ότι με έναν καλό προγραμματισμό θα επανέλθει η ομάδα στην πρώτη κατηγορία, έτσι δε με ενοχλούσε το να παίζω στην δεύτερη κατηγορία αφού θα έπαιζα σε μια ομάδα με ποιότητα και ιστορία πρώτης κατηγορίας.

Ένα ακόμη πράγμα το οποίο θα σας απαντήσω είναι για το αν ήθελα να φύγω μέσα στο καλοκαίρι. Αυτό θα γινόταν μόνο στην περίπτωση κάποιου υγιούς παίκτη, καθώς καμία ομάδα δε σε παίρνει για να παίζει με τραυματίες. Στην ερώτηση που μου έκανες και στις ερωτήσεις όσων δεν πιστεύουν ότι έχω πρόβλημα στο γόνατο απαντώ με ειλικρίνεια ότι πραγματικά έχω έναν τραυματισμό στο γόνατο και ότι ήδη τώρα έχω αρχίσει να γίνομαι καλύτερα.
Έχεις παράπονα από την ομάδα για την συμπεριφορά της απέναντι σου όσο ήσουν τραυματίας;

Η αγάπη μου για την ομάδα ήταν και παραμένει μεγάλη, δούλεψα σκληρά περισσότερο από πολλούς συμπαίκτες μου. Η γεύση που μου έχει μείνει είναι πικρή. Είμαι αρκετά απογοητευμένος από την αντιμετώπιση ανθρώπων του συλλόγου προς το πρόσωπό μου. Δεν δέχθηκα ποτέ την απαραίτητη στήριξη ώστε να επιστρέψω δριμύτερος μετά τον τραυματισμό μου. Δεν νομίζω πως αποτελεί μόνο δική μου «παραξενιά» αυτό, αλλά ήταν ένα ζήτημα που προβλημάτιζε όλους τους ποδοσφαιριστές, οι οποίοι αντιμετώπιζαν πρόβλημα τραυματισμού. Ζητούνταν από όλους μας να ξεπεράσουμε όσο το δυνατόν γρηγορότερα τον τραυματισμό μας και να επιστρέψουμε στο γήπεδο για να βοηθήσουμε την ΑΕΛ, ακόμα και ας πονούσαμε. 

Καθ’ όλη τη διάρκεια του τραυματισμού μου υπέφερα σιωπηλά. Πολλοί ήταν αυτοί που το αμφισβήτησαν και δεν με πίστευαν. Δεν υπάρχει λόγος να αναφερθώ σε συγκεκριμένα πρόσωπα, δίνοντας το όνομά τους, διότι ποτέ μου δεν ήθελα να δημιουργώ προβλήματα. Γι’ αυτό και όντας τραυματίας προτίμησα να σιωπήσω από το να «ψυχράνω» το κλίμα στις τάξεις της ομάδας. 

Κατά τη δική σου άποψη τι πιστεύεις πως έφταιξε και δεν μπόρεσες να επανέρθεις; Σε είδαμε να παίζεις κάποια λεπτά στο φιλικό με τον Ατρόμητο και μετά πληροφορηθήκαμε πως ήσουν εκ νέου τραυματίας.

Λοιπόν, όταν πήγα να παίξω ένοιωθα ξανά το ίδιο πρόβλημα. Πιστεύω ότι δεν είχα θεραπευτεί πλήρως, γύρισα στο παιχνίδι πριν τον ιδανικό χρόνο ενώ  χρειαζόμουν περισσότερο για να σιγουρευτώ ότι οι προϋποθέσεις ήταν οι κατάλληλες για να επανέλθω. 

Υπήρχαν πολλά πράγματα που συνέβησαν στο εσωτερικό της ομάδας, τα οποία δεν τα γνωρίζουν όσοι ακολουθούν την ΑΕΛ. Για παράδειγμα, πριν από το φιλικό με τον Ατρόμητο είχα πει ότι δεν ήμουν έτοιμος να παίξω γιατί είχα κάνει επιλεκτικά κάποιες προπονήσεις (παρόλο που έκανα και πολλά τέστ μόνος μου) και έβλεπα ότι μέρα με τη μέρα ένιωθα μεν καλύτερα αλλά στην πραγματικότητα ήμουν ανέτοιμος να παίξω. Στο φιλικό λοιπόν υπήρξαν κάποιες διαφωνίες με κάποιους από τους επαγγελματίες της ομάδας γιατί ήθελα να δω την επιστροφή μου στο γήπεδο, δημιουργήθηκε μια σύγχυση στα αποδυτήρια μεταξύ μας λόγω του ότι τους είπα ότι δεν είμαι σε θέση να παίξω ενώ αυτοί υποστήριζαν ότι έπρεπε σιγά - σιγά να επιστρέψω και ότι θα έπρεπε να παίξω στο παιχνίδι απέναντι στον Ατρόμητο.

Τότε λοιπόν σκέφτηκα ότι αν έλεγα ότι είναι πολύ νωρίς να παίξω θα δημιουργούσα επιπλέον σύγχυση και θα ήταν μάταιο να πω ότι δεν θέλω να παίξω. Έτσι βγήκα στον αγωνιστικό χώρο έπαιξα για 20 λεπτά και ένοιωθα καλά.

Μετά από δύο μέρες υπήρξε άλλο ένα παιχνίδι για προπόνηση στο οποίο έπαιξα για 60 λεπτά και έπειτα από αυτό και ως και σήμερα δεν ξανά έπαιξα.  Δεν θέλω να ρίξω το φταίξιμο σε αυτό το παιχνίδι ούτε σε κανέναν άλλο για την τενοντίτιδα μου γιατί είναι πραγματικά περίπλοκο το θέμα, είναι κάτι το οποίο χρειάζεται χρόνο και δεν έχω άλλη επιλογή.

Σήμερα βρίσκομαι μητρώα της CT Joaquim, στο προπονητικό κέντρο της Κορίνθιας, το οποίο έχει αναλάβει την αποκατάστασή μου και αναμένεται να παίξω ξανά τέλη Μαρτίου. Μετά από ένα μεγάλο διάστημα απουσίας επέλεξες το δρόμο της προσφυγής.
Πόσο καιρό ήσουν απλήρωτος και επέλεξες αυτό το δρόμο; Πιστεύεις ότι ήταν ο μοναδικός τρόπος να φύγεις από την ΑΕΛ;

Πέρασαν 5 μήνες χωρίς να πληρωθώ, αλλά αυτός δεν ήταν ο κύριος λόγος, υπήρχαν πολλά πράγματα τα οποία με ώθησαν σε αυτή μου την απόφαση. Η έλλειψη υποστήριξης από την ομάδα. Η έλλειψη σεβασμού προς τον άνθρωπο. Η έλλειψη πληρωμής. Η μη συμμόρφωση με τις δεσμεύσεις. Και άλλα πολλά πράγματα τα οποία συνέβαιναν μέρα με τη μέρα, όλα αυτά ήδη με έκαναν να νιώθω άρρωστος. Είχα και το πρόβλημα υγείας οπότε όλα αυτά με έκαναν να σκέφτομαι άσχημα πράγματα καθώς και το κλίμα απέναντι μου είχε αρχίσει να βαραίνει.

Είναι αλήθεια πως προσέφυγες και στη FIFA;

Ναι, έκανα προσφυγή στην FIFA εναντίον της ομάδα μου. Το έκανα γιατί δεν υπήρχε κάποια πρόβλεψη για τις θεραπείες μου, έπρεπε να μείνω 7 βδομάδες στο Βέλγιο και η ομάδα δεν ήθελε να πληρώσει. Έπρεπε να μείνω 7 βδομάδες στην Αθήνα και η ομάδα επίσης δεν ήθελε να πληρώσει. Ήμουν στην Βραζιλία και η ομάδα δεν ήθελε να με βοηθήσει με την θεραπεία μου. Θέλω να ευχαριστήσω τους φίλους μου Eder, Νίκο Νταμπίζα και Luiz η οποίοι με βοήθησαν όλο αυτό τον καιρό.

Κλείνοντας θα ήθελες μέσω του "SportLarissa" να πεις κάτι προς όλο αυτό τον κόσμου που σε πίστεψε και σε στήριξε;

Θα ήθελα να αναφερθώ στα καλά πράγματα που έζησα και αναφέρομαι σε φιλίες τις οποίες έκανα στην Ελλάδα. Λοιπόν, θα ήθελα να ευχαριστήσω όλους τους οπαδούς που πάντα πίστευαν στις δυνατότητες μου, που πάντα πίστευαν τα λόγια μου και θα ήθελα επίσης να ευχαριστήσω τους φίλους μου που με βοήθησαν αυτές τις δύσκολες μέρες.

Συνολικά για την ΑΕΛ, για πράγματα που συνέβησαν μέσα στην ομάδα με τους ανθρώπους που δούλευαν ή δουλεύουν γι' αυτήν δε θέλω να πω, για τους οπαδούς δεν έχω τίποτα περισσότερο να πω πέρα από ένα ευχαριστώ για τον σεβασμό και την αγάπη που μου έδειξαν και να τους παροτρύνω να συνεχίσουν με την ίδια ένταση την ίδια θερμότητα να την μεταδίδουν στους παίχτες όταν μπαίνουν στο γήπεδο. Δεν θα ξεχάσω ποτέ τον ενθουσιασμό που ένοιωθα όταν έμπαινα στο γήπεδο και άκουγα τις φωνές και τα τραγούδια των οπαδών για να υποστηρίξουν την ομάδα.

Θα ήθελα επίσης να ζητήσω συγγνώμη για τα λάθη που έκανα κατά τη διάρκεια των δύο χρόνων εργασίας μου στην ΑΕΛ.

Στέλνω τους χαιρετισμούς μου σε όλους τους φίλους μου που συνάντησα κατά τη διάρκεια αυτών των δυο χρόνων.

Ευχαριστώ τους οπαδούς της ΑΕΛ για την δύναμη και την υποστήριξη. Θυμάμαι επίσης την αγάπη του κόσμου της Λάρισας όλον αυτό το καιρό.

Σας ευχαριστώ όλους για όλα. Εύχομαι ότι καλύτερο για την ΑΕΛ και τους φίλους της .

Και η θέση της ΑΕΛ

Όπως είναι φυσικό ύστερα από τα θέματα τα οποία έθεσε ο Ρομέου με τη συνέντευξη του ζητήσαμε και τη θέση της ΠΑΕ ΑΕΛ 1964 η οποία επισημαίνει τα εξής :

"Τον Μάρτιο του 2011 ο ποδοσφαιριστής εξετάστηκε από δυο ορθοπεδικούς  (τον επικεφαλής του ιατρικού τιμ της ΑΕΛ, Αντώνη Τσαγκάλη και τον Λάκη Νικολάου) και η διάγνωση ήταν τενοντίτιδα επιγονατιδικού. Του συστήθηκε θεραπεία 6 εβδομάδων, την οποία και ακολούθησε. Παρόλα αυτά μετά το τέλος της θεραπείας, ο ποδοσφαιριστής συνέχισε να δηλώνει ότι νιώθει ενοχλήσεις.

Με το τέλος της σεζόν 2010-11 ο ποδοσφαιριστής ζήτησε να φύγει με άδεια, νωρίτερα από την υπόλοιπη ομάδα, προκειμένου να μεταβεί στη Βραζιλία για να συνεχίσει την αποκατάσταση, δεσμευόμενος ότι θα επιστρέψει έτοιμος για το ξεκίνημα της προετοιμασίας.

Πριν αναχωρήσει για τη Βραζιλία, σε συζήτηση με τη διοίκηση, δήλωσε διατεθειμένος να συνεχίσει στην ομάδα με τα μισά χρήματα από όσα προέβλεπε το συμβόλαιό του, προκειμένου να τη βοηθήσει να επιστρέψει στην πρώτη κατηγορία. Με την επιστροφή του για την προετοιμασία, όμως, αρνήθηκε οποιαδήποτε συζήτηση για αναπροσαρμογή του συμβολαίου του.

Επιστρέφοντας για την έναρξη της προετοιμασίας δήλωσε πως εξακολουθεί να νιώθει ανέτοιμος και ότι πρέπει να συνεχίσει το πρόγραμμα που του δόθηκε από γιατρούς στη Βραζιλία. Στο πλαίσιο της καλής συνεργασίας το ιατρικό τιμ  της ομάδας και η ΠΑΕ συναίνεσαν.

Συνεχίζοντας το πρόγραμμα  έφτασε στο σημείο σταδιακά να συμμετέχει με επιφύλαξη στις προπονήσεις. Μετά από την ολιγόλεπτη συμμετοχή στο φιλικό με τον Ατρόμητο και σε φιλικό με την ομάδα Νέων, παραπονέθηκε εκ νέου για ενοχλήσεις. Από μέρα σε μέρα και από εβδομάδα σε εβδομάδα το σημείο των ενοχλήσεων όλως περιέργως. άλλαζε διαρκώς θέση.

Η ομάδα μπήκε σε διαδικασία νέων εξονυχιστικών εξετάσεων, που περιελάμβαναν εκτός από μαγνητικές σε πολλά σημεία του ποδιού, εξετάσεις αίματος, DNA, νευρολογικές, ηλεκτρομυογράφημα, ακόμη και γαστρεντερολογικές και οδοντιατρικές, προκειμένου να διαπιστωθεί μια πιθανή αιτία των ενοχλήσεων. Υπήρξε, μάλιστα, και μέριμνα από πλευράς ομάδας για ψυχολογική υποστήριξη από ειδικό γιατρό. Καμία από τις εξετάσεις δεν έδειξε το παραμικρό. Φυσικά το κόστος επιβάρυνε εξ ολοκλήρου την ομάδα.

Με δική του απόφαση ο ποδοσφαιριστής ζήτησε να μεταβεί στο Βέλγιο για νέες εξετάσεις, παρά το γεγονός ότι η ομάδα του παρείχε κάθε ιατρική κάλυψη. Στο πλαίσιο της καλής διάθεσης και συνεργασίας η ομάδα όχι μόνο του έδωσε άδεια να λειτουργήσει αυτόνομα και εκτός της ευθύνης του ιατρικού της επιτελείου, αλλά του παρείχε και ένα αρκετά σεβαστό ποσό για τα έξοδα της μετακίνησης και εκεί παραμονής του. Ούτε εκεί, όμως, υπήρξε διάγνωση από τους γιατρούς, οι οποίοι έκαναν λόγο για «ασαφή πόνο που ισχυρίζεται ότι νιώθει ο ποδοσφαιριστής». Στο Βέλγιο παρέμεινε για λιγότερο από μία εβδομάδα και επέστρεψε στην Ελλάδα για να συνεχίσει τη θεραπεία που εκ νέου του συστήθηκε.

Είναι χαρακτηριστικό ότι σε καμία από τις εξετάσεις στις οποίες υποβλήθηκε ο ποδοσφαιριστής από το καλοκαίρι του 2011 και μετά, δεν καταγράφηκε από τον εκάστοτε γιατρό συγκεκριμένη διάγνωση.

Με το τέλος της θεραπείας ο ποδοσφαιριστής δήλωσε εκ νέου ανέτοιμος. Με δική του απόφαση μετέβη στην Αθήνα για νέο κύκλο εξετάσεων και θεραπείας. Η ομάδα έδωσε και πάλι άδεια στον ποδοσφαιριστή να λειτουργήσει αυτόνομα, στο πλαίσιο της καλής διάθεσης και συνεργασίας. Επιστρέφοντας, ο ποδοσφαιριστής δήλωσε εκ νέου ότι εξακολουθεί να νιώθει ενοχλήσεις.

Φυσικά η οικειοθελής αποχώρησή του από την ομάδα το καλοκαίρι του 2011 δεν ήταν δυνατή, αφού ο παίκτης δεσμευόταν με συμβόλαιο και ήταν πλήρως εξοφλημένος μέχρι 30/6/2011

Και μέσα σε όλα αυτά υπάρχει και ένα ακόμη μεγάλο αναπάντητο ερωτηματικό. Γιατί φεύγοντας από τη Λάρισα ο ποδοσφαιριστής ζήτησε συγγνώμη από το ιατρικό τιμ της ομάδας";

Δεν υπάρχουν σχόλια: