Δευτέρα 17 Αυγούστου 2015

Έλενα Σιμούλη: Ένα από τα πιο ελπιδοφόρα ταλέντα του γυναικείου ποδοσφαίρου μιλάει στο Crimson Devils

Σιμούλη
Ένα από τα πιο ελπιδοφόρα ταλέντα του γυναικείου ποδοσφαίρου αλλά και της ΑΕΛ, η Έλενα Σιμούλη μίλησε στο Crimson Devils και τον Ζαχαρία Καρβουνάρη (Crimson Stourama).

Η Σιμούλη όπου έδειχνε πιο ανανεωμένη από ποτέ μίλησε στο blog μας για την νέα χρονιά με την ΑΕΛ και τα όνειρα της. 

Αναλυτικά τ' όσα δήλωσε η Σιμούλη στον Ζαχαρία Καρβουνάρη και το Crimson Devils:

01) Καλησπέρα Έλενα. Η 1η προπόνηση της γυναικείας ομάδας για πότε είναι προγραματισμένη?

Καλησπέρα σας. Την Τρίτη 18 Αυγούστου θα γίνει η 1η προπόνηση της ομάδας μας στις 18:30 και στο Στάδιο Αλκαζάρ.

02) Φέτος ποιοι είναι οι στόχοι της ΑΕΛ και ποιοι οι δικοί σου?

Οι στόχοι οριοθετούνται από την διοίκηση. 'Οσο πιο ρεαλιστικοί τόσο πιο πραγματοποιήσιμοι. Οι δικοί μου στόχοι είναι να βελτιώνομαι κάθε μέρα, να προσπαθώ να μαθαίνω καινούργια πράγματα - τακτικές ώστε να δικαιώσω τόσο τους ανθρώπους που με πιστεύουν όσο και τον προπονητή μου.

03) Ο ρόλους σου φέτος αναμένεται να είναι ηγετικός μετά την φυγή της αρχηγού?

Επειδή δουλεύουμε συλλογικά και ομαδικά με τα κορίτσια βρισκόμαστε κάτω από την σημαία της ΑΕΛ. Κατά κάποιο τρόπο πρωταγωνιστές και κομπάρσοι ταυτόχρονα.

04) Το Νο10 θεωρείς πως σ' αντιπροσωπεύει?

Έχει συναισθηματική αξία για μένα καθώς είναι ο πρώτος μου αριθμός. Για το αν με αντιπροσωπεύει αυτό μπορεί να το κρίνει ο προπονητής μου και η μελλοντική πορεία μου.

05) Τι είναι η ΑΕΛ για σένα?

Η ΑΕΛ για μένα είναι το δεύτερο μου σπίτι. Αισθάνομαι πολύ άνετα με τις συμπαίκτριες μου και τους ανθρώπους που πλαισιώνουν την ομάδα. Τους νιώθω σαν οικογένεια μου και ελπίζω να συνεχιστεί αυτό.


06) Τι προσδοκίες έχεις για το μέλλον και ποια τα όνειρα σου?

Οι προσδοκίες που έχω είναι να πρωταγωνιστήσω με την ΑΕΛ στον Ελληνικό χώρο του γυναικείου ποδοσφαίρου και σε βάθος χρόνου να ζήσω το ευρωπαϊκό όνειρο.

07) Θα ήθελες κάποια μέρα να καθιερωθείς στην Εθνική? Τι σημαίνει η Γαλανόλευκη για σένα?

Θεωρώ ύψιστη τιμή για τον κάθε αθλητή να έρθει η στιγμή που θα φορέσει τα γαλανόλευκα, πράγμα που γίνεται μέσα από την πολύ δουλειά και την απόλυτη αφοσίωση ενός αθλητή προς την ομάδα όπου αγωνίζεται.

Δεν υπάρχουν σχόλια: