Τρίτη 23 Ιουνίου 2015

Αλέξης Κούγιας: Καταλήξαμε στο ποσό με τον Πλεξίδα...Διαβάστε!!!

650.000


Συνέντευξη σε ραδιοφωνικό σταθμό της Λάρισας έδωσε το πρωί της Τρίτης ο Αλέξης Κούγιας.

Μιλώντας στον Αποστόλη Τριανταφύλλου και την εκπομπή "Γκολ από τα αποδυτήρια" της Δημοτικής Ραδιοφωνίας Λάρισας, ο ενδιαφερόμενος να αποκτήσει το πλειοψηφικό πακέτο της ΠΑΕ ΑΕΛ, τόνισε ότι παρότι αρχικά προβληματίστηκε με την... εξαφάνιση Πλεξίδα, τελικά δέχτηκε ότι θα πάρει σήμερα επίσημη απάντηση.



- Είναι αλήθεια κ. Κούγια ότι ψάχνατε τον κ. Πλεξίδα, αλλά τελικά επιβεβαιώνεται ότι είχε δουλειά και θα απαντήσει σήμερα επίσημα...
"Ναι ακριβώς, τον έψαχνα, αλλά πλέον δεν τον ψάχνω. Πληροφορήθηκα ότι γνωστοποίησε την πρόθεσή του να απαντήσει, μετά τη χθεσινή ημέρα που δεν φάνηκε όπως είχαμε συμφωνήσει. Ως δικαιολογία προέβαλε ότι είχε ένα πολύ σοβαρό πρόβλημα στο εργοστάσιό του και γι αυτό δεν επικοινώνησε. Όταν όμως έχεις ένα πολύ σοβαρό ραντεβού με κάποιον, νομίζω ότι μπορείς να βρεις χρόνο, γιατί δε χρειάζεται πάνω από 10'' να απαντήσεις και να μη δεχτεί ένας άνθρωπος τη δικαιολογία."

"Πάντως, έμαθα ότι δήλωσε σήμερα ότι θα απαντήσει σήμερα επίσημα και θα στείλει στο e-mail του γραφείου μου τη συμφωνία. Θα στείλει γραπτή τη βεβαίωση συμφωνίας στο γραφείο μου. Έτσι μου μετέφεραν. Σίγουρα είναι καλή εξέλιξη γιατί πρέπει να οργανωθούμε. Δεν είναι εύκολο να στήσεις μία ομάδα με μεγάλο αντίκτυπο ποδοσφαιρικά, θες χρόνο."

-Συμφωνήσατε για τα Δένδρα, για τα γραφεία, γι όλο το πακέτο;
"Συμφωνήσαμε για όλα. Ναι. Όχι τις θεωρώ λογικές. Βέβαια ξεκίνησε τις συζητήσεις με ένα παράλογο ποσό. Της τάξης των 1,5 εκατομμυρίων, λόγω του ότι δαπάνησε στα Δένδρα 1,2 εκατομμύρια. Γνώριζα περίπου πόσο κάνει μία τέτοια υποδομή σε προπονητήριο. Είναι ποσά που είναι σχεδόν στάνταρ σε τέτοιες κατασκευές και τελικά νομίζω ότι στο ποσό που καταλήξαμε είναι εντελώς λογικό, στις 650.000 ευρώ."

-Το θεωρείτε δηλαδή λογικό ποσό...
"Είναι λογικό, δεν υπάρχει τίποτε άλλο. Τα γραφεία, πέρα από την επίπλωση, είναι νοικιασμένο. Παίκτες δεν υπάρχουν οι άλλοι άνθρωποι, οπότε είναι λογική τιμή για προπονητήριο και γραφεία. Πάντως, ότι υπόλοιπο μπορεί να μείνει οικονομικά- γιατί ποτέ δεν ξέρεις τι απρόοπτο μπορεί να παρουσιαστεί- του έχω πει ότι θα καλυφθεί."

- Πολύς κόσμος προβληματίζεται για το ότι η Παναχαϊκή συνεχίζει κανονικά τον προγραμματισμό της και μάλιστα κάνει μεταγραφές, παρότι θέλετε να πάρετε την ΑΕΛ.
"Κοιτάξτε, στην Παναχαϊκή βρήκα ταλέντα από όλη την Ελλάδα και κάναμε μία ομάδα με το χαμηλότερο μέσο όρο ηλικίας στη χώρα και όλους αυτούς είχα πάντα στο μυαλό μου να τους πάρω στη Λάρισα. Μόλις αναλάβω την ΑΕΛ αυτά τα παιδιά θα έρθουν στην ομάδα. Και θέλω να γίνει εγκαίρως, γιατί δεν έχω σκοπό να διαλύσω την Παναχαϊκή. Θέλω η διάδοση κατάσταση εκεί να επιτρέψει την ομάδα να λειτουργήσει σωστά."

"Εγώ δε θέλω να διοικήσω από την Αθήνα τη Λάρισα. Πρόθεσή μου είναι να επανιδρύσω ουσιαστικά τη νοοτροπία της μεγάλης ΑΕΛ, με πολύ τοπικό χαρακτήρα. Να είναι στη διοίκηση άνθρωποι από την Λάρισα."

-Έχετε κάνει επαφές με ανθρώπους της πόλης δηλαδή, έχετε βρει;
"Ναι έχω κάνει. Έχω βρει. Και κάθε μέρα εμφανίζονται κι άλλοι. Μάλιστα πριν από λίγο μου τηλεφώνησε και ο Θωμάς Κυπαρίσσης. Που δε γνώριζα ότι μένει στη Λάρισα και μάλιστα μου είπε χαρακτηριστικά ότι 'όλοι μας θέλουμε αυτό που είναι ο Κούγιας' ακριβώς έτσι μου είπε. Γιατί θέλουμε όλοι μας αυτό που έχουμε ζήσει και συζητάμε μεταξύ μας, δηλαδή έναν πρόεδρο ανεξάρτητο, να μην μπαίνει σε άρματα και να μπορεί να τη διοικήσει σωστά και οικονομικά."

"Πάντως, είμαι έτοιμος να αρχίσω τον προγραμματισμό με το που συμφωνήσει ο κ. Πλεξίδας. Ακόμη και σήμερα. Με το που απαντήσει ξεκινάει και τώρα..."

                                                                                                                    Πηγή: Must Sport

Δεν υπάρχουν σχόλια: