Δευτέρα 19 Ιανουαρίου 2015

Άλλος ένας μεταγραφικός στόχος της ΑΕΛ κατέληξε σε άλλη ομάδα

Κωνσταντίνος Κοντοπίδης


Ο λόγος για τον 21χρονο Έλληνα Τερματοφύλακα, Κωνσταντίνο Κοντοπίδη όπου τον θέλανε να βρίσκεται στα υπόψιν της ΑΕΛ όπως και πολλούς άλλους ποδοσφαιριστές...

Ο Κοντοπίδης όπου έμεινε ελεύθερος πριν 4 μέρες από την ομάδα την Παναχαϊκής όπου και δεν πήρε χρόνο συμμετοχής στην ομάδα της Πάτρας επέστρεψε στον Κισσαμικό...






Πιο αναλυτικά η ανακοίνωση του Κισσαμικού:




Έναρξη συνεργασίας με Κοντοπίδη
Ο Π.Γ.Σ. Κισσαμικός ανακοινώνει την έναρξη της συνεργασίας του με τον τερματοφύλακα Κωνσταντίνο Κοντοπίδη, ο οποίος επιστρέφει στην ομάδα μας μετά από μισή σεζόν στην Παναχαϊκή.
Το βιογραφικό του
Ημερομηνία γέννησης: 10 Μαΐου 1994
Θέση: Τερματοφύλακας
2006-2010 ΠΑΟ Ρουφ
2010-2013 Αστέρας Τρίπολης (Κ17-Κ20)
2013-2014 Π.Γ.Σ. Κισσαμικός (Γ’ Εθνική) 2 συμμετοχές
2014-2015 (α’) Παναχαϊκή (Football League)
Οι δηλώσεις του Κοντοπίδη: "Είμαι ευχαριστημένος που επιστρέφω στην ομάδα. Θέλω μέσα από σκληρή δουλειά να δικαιώσω τους ανθρώπους που επέλεξαν να με φέρουν πίσω. Ελπίζω η ομάδα να καταφέρει να πετύχει τους στόχους της κι εγώ από την πλευρά μου θέλω όποτε με χρειαστεί ο προπονητής μου να είμαι έτοιμος και στην καλύτερη κατάσταση για να βοηθήσω όσο το δυνατόν περισσότερο"».

Δεν υπάρχουν σχόλια: