Τρίτη 13 Ιανουαρίου 2015

Νταβίντ Μάινθ:Ο πρόεδρος είχε δώσει εντολή να μην συμμετέχουμε εγώ και άλλοι 4 ποδοσφαιριστές

Μάινθ


Άστραψε και βρόντηξε για τον πρόεδρο της πρώην του ομάδα ο Νταβίντ Μάινθ σε ιστοσελίδα της πατρίδας του, στην Ισπανία και πιο συγκεκριμένα στην Mundo Deportivo...


Πιο αναλυτικά ο Μάινθ δήλωσε τα παρακάτω:






Αναλυτικά για την παρουσία του στην ΑΕΛ ο Νταβίντ Μάινθ
Πως πήγε στην Ελλάδα:
«Η αλήθεια είναι ότι η εμπειρία ήταν πολύ κακή. Όλα εκεί είχαν πάει στραβά, από τη μέρα που πήγα μέχρι τη στιγμή που έφυγα. Τώρα αυτό που θέλω να κάνω είναι επανεκκίνηση στην καριέρα μου με την Ουέσκα και να προσπαθήσουμε να ανεβούμε στη Β΄ Εθνική».

Τι συνέβη:
«Πολλά πράγματα, πολλά... Δεν έπαιζα όχι γιατί δεν ήμουν καλός, αλλά γιατί ο πρόεδρος είχε δώσει εντολή εγώ και άλλοι τέσσερις ποδοσφαιριστές να μην συμμετέχουμε ούτε λεπτό! Δεν ήταν το γεγονός ότι ο προπονητής δεν μας ήθελε. Κάθε μέρα γινόταν και κάτι νέο».

Τι έκανε τόσο άσχημα τα πράγματα:
«Τίποτα. Δεδομένο από τη στιγμή που έφθασα υπήρχαν πολλά προβλήματα. Τραυματίστηκα στην αρχή της σεζόν και μου είπαν ότι ήρθα τραυματίας από την Ισπανία. Στη συνέχεια, υπήρχαν προβλήματα με τον εκπρόσωπο μου με θέματα τα χρήματα. Τα πράγματα χειροτέρευσαν μέχρι τη στιγμή και σε αυτή την κατάσταση ήταν καλύτερο να γυρίσω σπίτι μου».

Δεν υπάρχουν σχόλια: