Δευτέρα 22 Δεκεμβρίου 2014

Μίλαν Μπόγιοβιτς...Μιλάω με την ΑΕΛ...Θέλω να επιστρέψω στην Ελλάδα

Milan Bojovic
Ύστερα και από την βαριά ήττα της ΑΕΛ από τον Εθνικό Γαζώρου όχι τόσο στο σκορ (2-1) αλλά σε θέμα ψυχολογίας και αβαντάζ πόντων για την 2η και 1η θέση, η μεταγραφολογία σε παίχτες και προπονητές έχει φουντώσει...

Ένας από τους παίχτες που ενδιαφέρει και δείχνει να βρίσκεται κοντά στην ΑΕΛ είναι ο πρώην επιθετικός του Παναιτωλικού, Μίλαν Μπόγιοβιτς...

Ο Μπόγιοβιτς όπου ενδιαφέρει τους βυσσινί από το περασμένο καλοκαίρι μάλιστα έκανε και ο ίδιος γνωστή την πρόταση της ΑΕΛ...

Έτσι πριν λίγη ώρα δίνοντας συνέντευξη στο gazzeta.gr επιβεβαίωσε το ενδιαφέρον της ΑΕΛ και την προθυμία του να επιστρέψει στην Ελλάδα που τόσο αγαπάει...

Αναλυτικά τα όσα δήλωσε ο 27χρονος Σέρβος Επιθετικός της Ισραηλινής Μπνέι Σακχίν:



«Γνωρίζω το ενδιαφέρον της Λάρισας, με έχει ενημερώσει σχετικά ο μάνατζερ μου. Αυτή τη στιγμή βρίσκομαι στο Ισραήλ, έχω συμβόλαιο και παίζω καλά. Παρόλα αυτά, θα μου άρεσε πολύ να επιστρέψω στην Ελλάδα, την έχω αγαπήσει την χώρα και θα ήταν μεγάλη μου χαρά να αγωνιστώ εκεί ξανά. Όλα είναι ανοιχτά».

Υπάρχει και κάποια άλλη ομάδα που σε έχει προσεγγίσει από την Ελλάδα;
«Δεν ξέρω κάτι τέτοιο, με αυτά, άλλωστε, ασχολείται ο μάνατζερ μου. Ξέρω πως υπάρχουν ομάδες από την Ευρώπη που του μίλησαν για εμένα, αλλά για Ελλάδα δεν έχω κάποια ενημέρωση. Μακάρι, πάντως, να επιστρέψω στην Ελλάδα. Αυτό πραγματικά το θέλω πάρα πολύ».

Για την Λάρισα τι γνωρίζεις;
«Είναι μία μεγάλη και ιστορική ομάδα. Έχει ένα πολύ όμορφο γήπεδο και οπαδούς που την αγαπάνε. Θυμάμαι πως πριν δύο χρόνια την είχα αντιμετωπίσει σαν παίκτης του Παναιτωλικού και μου είχε αφήσει τις καλύτερες εντυπώσεις».



Δεν υπάρχουν σχόλια: