Τρίτη 22 Ιουλίου 2014

Η 1η της ΑΕΛ μας για το 2014-2015... Εικόνες!!!

Η 1η της ΑΕΛ μας πραγματοποιήθηκε πριν λίγη ώρα με τους πιστούς φίλους της ομάδας να δίνουν το παρόν ακόμη και στα μέσα του καλοκαιριού....


Δυστυχώς το υλικό που μπορέσαμε να τραβήξουμε είναι λίγο και μικρό μιας και λόγω αδιαθεσίας μου (ευτυχώς είμαι καλά) δεν μου επέτρεψε να μείνω στο στάδιο Αλκαζάρ...

Ευτυχώς μπόρεσε και βρέθηκε ένας άνθρωπος να μου φέρει λίγο νερό και να αισθανθώ καλύτερα μιας και δυσκολευόμουν να πάρω αναπνοή....

Τον ευχαριστώ πραγματικά και να ναι καλά!!!

Στα δικά μας λοιπόν και πάλι... Η ΑΕΛΑΡΑ μας για άλλο ένα καλοκαίρι και ακόμη μια σεζόν είναι εδώ για να υπενθυμίσει το τι εστί ΑΕΛ και Βασίλισσα του Κάμπου...



Μπράβο ρε ΑΕΛΑΡΑ μου!!!

























Τελειώνοντας απλά να πούμε στα Αθηναϊκά τα site πως δεν ήμασταν 3000 αλλά πολλά παραπάνω βυσσινί κομάντα



Δεν υπάρχουν σχόλια: