Τετάρτη 20 Μαρτίου 2013

Μουρίνιο εφ όλης της ύλης...Διαβάστε τον αποκαλυπτικό γι'ακόμη μια φορά Μού!!!

Δεν έχω συμφωνήσει να φύγω!!!
Καμία βάση δεν έχουν σύμφωνα με τον Ζοζέ Μουρίνιο τα σενάρια περί συμφωνίας του για αποχώρηση από τη Ρεάλ Μαδρίτης. "Δύσκολα για έναν Πορτογάλο στην Ισπανία" είπε ακόμα, ενώ ανέφερε και τι δουλειά θα έκανε αν δεν ήταν προπονητής.

Τα ρεπορτάζ που τον ήθελαν να έχει υπογράψει πως θα αποχωρήσει από τη Ρεάλ Μαδρίτης στο τέλος της σεζόν διέψευσε ο Ζοζέ Μουρίνιο.
Ο Πορτογάλος τεχνικός τόνισε μέσω του RTP1 πως τα πάντα είναι καλά στους Μαδριλένους, δεν έκανε καμία νύξη περί αποχώρησης, ενώ ανέφερε πως είναι δύσκολο για έναν Πορτογάλο να ζει στην Ισπανία.

"Δεν ισχύουν αυτά. Δεν έχω συμφωνήσει και δεν έχω υπογράψει να φύγω από τη Ρεάλ Μαδρίτης. Το κλίμα που υπάρχει στη Ρεάλ είναι το ίδιο καλό με αυτό που είχα και στις άλλες ομάδες μου.
Δε διαβάζω τον ισπανικό τύπο, δε βλέπω τηλεόραση. Είναι δύσκολο για έναν Πορτογάλο στην Ισπανία. Τίποτα δε με επηρεάζει, τίποτα δε με ενοχλεί και τίποτα δε μου δίνει μεγαλύτερο κίνητρο από την ίδια μου από εμένα. Ποτέ δεν ένιωσα πως στην Αγγλία ή την Ιταλία ήταν θετικοί ή αρνητικοί με τους Πορτογάλους".
Ακόμη προσέθεσε: "Μπορεί να είσαι σε κάποια φάση ο καλύτερος προπονητής του κόσμου, αλλά αυτό δε σου εγγυάται μία καριέρα. Η καριέρα μου είναι μακροχρόνια και είχα επιτυχίες. Δεν ήμουν σπίτι μου στα γενέθλια του γιου μου, είχα παιχνίδι στη Γρανάδα. Υπάρχουν στιγμές που χάνεις. Αν δεν ήμουν προπονητής, θα ήμουν δάσκαλος. Είμαι καλός σύζυγος, καλός γιος, καλός φίλος και καλός πατέρας".

Δεν υπάρχουν σχόλια: