Παρασκευή 8 Φεβρουαρίου 2013

Με νέο καυτό αμόρε ο Μάριο Μπαλοτέλι. Διαβάστε το στόρι (photos)

Ο Μάριο Μπαλοτέλι επέστρεψε στην Ιταλία για χάρη της Μίλαν, δεν είναι όμως μόνος του. Γνωρίστε την Βελγίδα μοντέλο που έχει κλέψει την καρδιά του "Super Mario" (photos).

Πρόσφατα έγινε πατέρας από τη Ραφαέλα Φίκο, όμως ο Μάριο Μπαλοτέλι όχι μόνο δεν έχει ιδιαίτερη "κάψα" να γνωρίσει την κόρη του Μπία, αλλά το τελευταίο διάστημα δεν μπορεί να κρύψει τον τελευταίο του αμόρε.
Αυτή είναι η Φάνι Ρόμπερτ Νεγκουέσα, με την Βελγίδα τοπ-μόντελ να εγκαταλείπει -όπως αναφέρουν τα ιταλικά ΜΜΕ- την πατρίδα της και να ακολουθεί τον παίκτη στη νέα του περιπέτεια στην πρωτεύουσα της Μόδας.

Η Νεγκουέσα, που έχει πατέρα Ιταλό και μητέρα από το Κόνγκο/Ρουάντα, φέρεται να γνώρισε τον Μπαλοτέλι στην τελευταία του περίοδο στη Μάντσεστερ Σίτι, ενώ πρόσφατα έγραψε στο Twitter της για τον άσο της Μίλαν:
"Είμαι ευτυχισμένη που τον έχω διπλά μου. Είμαι υπερήφανη για σένα, αγάπη. Το όνομά σου είναι τιμωρία (σ.σ. αναφορά στο τελευταίο τατουάζ του Μπαλοτέλι που γράφει "Είμαι η τιμωρία του Θεού").
Δεν είναι ο Μπαλοτέλι τυχερός. Εγώ είμαι τυχερή που τον έχω στο πλευρό μου".

Δείτε ορισμένες φωτογραφίες της Νεγκουέσα!!!































Δεν υπάρχουν σχόλια: