Πέμπτη 14 Φεβρουαρίου 2013

Στο ψυγείο ο Ζεκίνια. Διαβάστε!!!

Στο ψυγείο ο Ζέκι


Από βασικός στον «πάγο», από «κεφάλαιο για την ομάδα» κακό παιδί. Αυτός εν συντομία είναι ο …δρόμος του Μπράνκο Ζεκίνια στην ΑΕΛ φέτος.


Ο Πορτογάλος εδώ και περίπου είκοσι μέρες μπήκε στο περιθώριο από τους βυσσινί, μετά από διοικητική απόφαση, γιατί αρνήθηκε την μείωση του συμβολαίου του και αποφάσισε να μιλήσει για τα όσα συμβαίνουν, την μέρα που η ΠΑΕ ΑΕΛ τον …καθαίρεσαι από την τριάδα των αρχηγών.

Ξέρω πως με εξαίρεση μερικά ματς, δεν ήμουν τόσο καλός όσο θα έπρεπε και όσο θα ήθελα να είμαι,αλλά αυτό δεν σημαίνει πως θα έπρεπε να γίνουν αυτά που έγιναν», συμπληρώνει.

Αφήνοντας εκτός του αγωνιστικό «κομμάτι» της υπόθεσης, καθώς οι πλέον αρμόδιοι να το αξιολογήσουν είναι οι προπονητές της ΑΕΛ, θα κάνουμε μια αναδρομή στα γεγονότα που οδήγησαν τον Μπράνκο Ζεκίνια εκτός ομάδας.
Την τελευταία ημέρα της μεταγραφικής περιόδου του Ιανουαρίου, ο γενικός αρχηγός της ΑΕΛ κάλεσε τον Πορτογάλο επιθετικό και του ανακοίνωσε την πρόταση για μείωση του συμβολαίου του, λέγοντας του μάλιστα πως αν δεν το δεχτεί δεν θα ξαναπαίξει ή θα πρέπει να φύγει από την ομάδα.
 Το συμβόλαιο του Ζεκίνια είναι αλήθεια πως είναι εξαιρετικά υψηλό για τα στάνταρς της φετινής ΑΕΛ καθώς αγγίζει τις 80.000 ευρώ, συμβόλαιο που υπέγραψε το περασμένο καλοκαίρι και μάλιστα αυτή ήταν η οικονομική πρόταση που του έκανε η ίδια η ΠΑΕ, όπως ξεκαθαρίζει ο Ζεκίνια, καθώς ο ίδιος –όπως υποστηρίζει δε μπήκε ποτέ σε μια διαδικασία να συζητήσει για το ποσό του συμβολαίου.
«Δεν είχα πρόβλημα να γίνει μείωση στο συμβόλαιό μου καθώς γνωρίζω τις οικονομικές δυνατότητες της ομάδας, αλλά και την γενικότερη κατάσταση στη χώρα. Το ζήτημά μου ήταν όμως για τα χρήματα που μου οφείλονται, καθώς είναι ψέμα τα όσα λέγονται και γράφονται πως η ομάδα δεν μου οφείλει χρήματα» λέει για το συγκεκριμένο θέμα ο Ζεκίνια και συνεχίζει: «μου οφείλονται περίπου 20.000 ευρώ από τα δεδουλευμένα και πρότεινα να μου δώσουν τις 17 από τις 20.000 για να φύγω, αλλά η απάντηση ήταν πως δεν θα μου δώσουν τίποτε περισσότερο από 6.000 ευρώ».
Πρόταση ή αντιπρόταση αν προτιμάτε, που ο Πορτογάλος δεν δέχθηκε με αποτέλεσμα να μπει στο «ψυγείο», καθώς δεν μπορούσε να βρει ομάδα καθώς η συζήτηση αυτή έγινε μόλις λίγες ώρες πριν εκπνεύσει η προθεσμία των μεταγραφών, ενώ, όπως ο ίδιος υποστηρίζει, αρχικά το ραντεβού ήταν αρχικά να γίνει το πρωί έγινε τελικά το απόγευμα της 31ης Ιανουαρίου, εκμηδενίζοντας ουσιαστικά τις πιθανότητες ανεύρεσης ομάδας.
«Θέλω να παίξω και να βοηθήσω όσο μπορώ την ομάδα να πετύχει τον στόχο της ανόδου. Το έχω πει πολλές φορές πως αγαπάω την ομάδα, τους φιλάθλους της και μου αρέσει η ζωή στην πόλη. Δεν θέλω να καταφύγω στη FIFA ή την UEFA, αλλά χρειαστεί να συμβεί αυτό για να κατοχυρώσω τα χρήματά μου θα το κάνω. Είναι χρήματα που τα χρειάζομαι, έχω οικογένεια και εδώ και στην Πορτογαλία», τόνισε με παράπονο ο «Ζέκι» που είναι φανερά ενοχλημένος από την εξέλιξη της κατάστασης.
Πάντως ο Ζεκίνια ξεκαθάρισε πως δεν έχει κανένα πρόβλημα με τον Τίμο Καβακά: « ο κόουτς είναι πολύ καλός στη δουλειά του και ξεκαθάρισε πως δεν έχει κάποιο πρόβλημα μαζί μου, ωστόσο μου είπε πως πρέπει πρώτα να τελειώσει το θέμα με το συμβόλαιό μου».
Εντύπωση ωστόσο προκαλεί η απάντηση που φέρεται να έδωσε ο γενικός αρχηγός της ΠΑΕ στον Πορτογάλο σχετικά με την πιθανότητα προσφυγής του στη FIFA. «Έχω 1 εκατομμύριο από προσφυγές άλλων παικτών στην FIFA, δεν με ενοχλεί να γίνουν 1.070.000»!!!!!!!!!!!!!!!!
 Έτσι έχει η υπόθεση με τον Μπράνκο Ζεκίνια που από βασικό στέλεχος της ομάδας βρίσκεται στην κερκίδα, με την ΑΕΛ να χάνει αφενός έναν ποιοτικό παίκτη, αφετέρου να κινδυνεύει να εκτεθεί εκ νέου για οφειλές της προς ποδοσφαιριστή...

Δεν υπάρχουν σχόλια: