Σάββατο 22 Δεκεμβρίου 2012

11 αγωνιστικές τιμωρία για τον Μειρέλες. Διαβάστε για ποιο λόγο!!!

11 αγωνιστικές ποινή
Ποινή μαμούθ μπορεί να χαρακτηριστεί η ποινή όπου δόθηκε στον Πορτογάλο μεσοεπιθετικό της Φενέρμπαχτσε Ραούλ Μεϊρέλες.

Συγκεκριμένα στο ντέρμπι της Κωνσταντινούπολης πριν μία εβδομάδα ανάμεσα στη Γαλατασαράϊ και την Φενέρμπαχτσέ ο Ραούλ Μεϊρέλες αποβλήθηκε με 2η κίτρινη κάρτα στο δεύτερο ημίχρονο λόγο ροχάλας που έριξε στον διαιτητή. 

Έτσι βέβαια έγραψε στο χαρτί του αγώνα μετά το τέλος της αναμέτρησης συμπληρώνοντας πως του επιτέθηκε και φραστικά με συνέπεια οι άνθρωποι της Τούρκικης ομοσπονδίας να κινηθούν άμεσα ώστε να επιβάλουν την ποινή.

Έτσι ο Πορτογάλος μέσος της Φενέρ και πρώην της Λίβερπουλ και Τσέλσι δεν θα αγωνίζεται στις επόμενες 11 αγωνιστικές του πρωταθλήματος με τον ίδιο να λέει για την αποβολή του:


"Με ενοχλεί πραγματικά το γεγονός ότι κατηγορήθηκα πως έφτυσα τον διαιτητή. Έχω ένα 8άχρονο παιδί, μπορείτε να φανταστείτε τι θα συμβεί εάν παιδιά στο σχολείο αρχίζουν να λένε πως ο πατέρας σου έφτυσε διαιτητή;
Αυτό θα μπορούσε να χαλάσει την εικόνα μου στα μάτια του παιδιού μου", δήλωσε ο 29άχρονος μέσος, για να προσθέσει:
"Έχω πολλούς φίλους ομοφυλόφιλους που τους σέβομαι βαθύτατα. Η χειρονομία που έκανα ήταν για τον διαιτητή για να του δείξω ότι φοβόταν το κοινό των γηπεδούχων.
Κοιτάξτε το κούρεμά μου, το τι φοράω, δεν είμαι άνθρωπος που έχω προκαταλήψεις. Δεν ξέρω ποια είναι η χειρονομία με την οποία στην Τουρκία θέλουν να δείξουν ότι κάποιος είναι ομοφυλόφιλος, αλλά αυτό που έκανα εγώ είχε να κάνει αποκλειστικά με την δειλία του διαιτητή.
Οι ισχυρισμοί του διαιτητή είναι εξωφρενικοί. Θα αναλάβω νομική δράση εναντίον του για να αποδείξω την αθωότητά μου".
Να σημειωθεί ότι στο πλευρό του Μεϊρέλες συντάχτηκε και η διοίκηση της Φενέρμπαχτσε, η οποία, με ανακοίνωση που εξέδωσε, χαρακτήρισε την τιμωρία"άδικη, αβάσιμη και μη αποδεκτή".

Δεν υπάρχουν σχόλια: