Τρίτη 17 Ιουλίου 2012

Η γυμνή φωτογαφία της γυναικάς του Κανιθάρες και πως ανέβηκε στο twitter του. Διαβάστε το!!!

Η γυναίκα του Κανιθάρες γυμνή


Πριν 10 ημέρες ο Σαντιάγκο Κανιθάρες έγινε σε χρόνο ρεκόρ trending Topic στο Twitter στην Ισπανία όταν ανέβηκε στο λογαριασμό του μία γυμνή φωτογραφία της γυναίκας του την ώρα που αυτή ήταν στο μπάνιο!


Ο ίδιος έδωσε την εξήγηση για το τι συνέβη, δείχνοντας ως "ένοχο" την 2,5 ετών κορούλα του.

"Όσο απίστευτο κι αν ακούγεται, ήταν η 2,5 χρονών κόρη μου αυτή που τράβηξε τη φωτογραφία. Εγώ ήμουν στο ράλι Aviles με τα μεγαλύτερα παιδιά μου, ενώ η γυναίκα μου ήταν με την μικρή στην Ιμπίθα.
Όταν έκανε μπάνιο, άφησε το κινητό της στην μικρή για να παίξει και, ξέροντας να τραβά φωτογραφίες, τράβηξε μερικές. Στην πραγματικότητα τις φωτογραφίες της τράβηξε με Instagram", δήλωσε ο βετεράνος πορτιέρο.

Και πώς εμφανίστηκε η φωτογραφία στο δικό του Twitter;

"Το προφίλ της γυναίκας μου στο Instagram είναι συνδεδεμένο με το προφίλ μου στο Twitter κι έτσι εμφανίστηκε και στα δύο δίκτυα. Η Μάιτε, η γυναίκα μου, δεν έχει προφίλ στο Twitter, αλλά έχει κατεβάσει το δικό μου προφίλ στο κινητό της σε περίπτωση που θελήσει να κάνει κάποιο tweet εκ μέρους μου ή να δει τα tweets των φίλων μας.

Η αλήθεια είναι ότι δεν ήξερα σε ποιά να φωνάξω, στη γυναίκα μου ή στη μικρή. Τελικά, δεν μάλωσα καμία", σημείωσε.

Τέλος μίλησε για τις δύσκολες στιγμές που πέρασε η γυναίκα του:

"Εκείνη το πέρασε χειρότερα από μένα, όπως μπορεί να φανταστεί ο καθένας. Για μία γυναίκα, το να αποκαλυφθεί μία γυμνή φωτογραφία της είναι κάτι πολύ άβολο. Πέρασε δύσκολα, αλλά τις τελευταίες ημέρες άρχισε να συνειδητοποιεί ότι θα πρέπει να το αντιμετωπίσει ως αστείο".

Δεν υπάρχουν σχόλια: