Δευτέρα 23 Ιανουαρίου 2012

Τέλος ο Σούλης Παπαδόπουλος από τον Πιερικό.Φαβορί ο Χατζάρας


Παρελθόν αποτελεί εδώ και λίγες ώρες ο Σούλης Παπαδόπουλος από την ομάδα του Πιερικού ύστερα και από την νέα ήττα από τον Πανθρακικό με 2-1 την Κυριακή.
Λίγα λόγια του Σούλη Παπαδόπουλου προς τους δημοσιογράφους:

Ευχαριστώ την διοίκηση και τους φίλους του Πιερικού όπου πίστεψαν σε μένα και εγώ τους το ανταπέδωσα μιας και όταν δούλευα στον Πιερικό δούλευα και εξαιτίας τους.
Ακουγόταν τον τελευταίο καιρό πως ίσως έχει χαθεί η αύρα μου μεταξύ εμένα και του κόσμου του Πιερικού κάτι το οποίο θεωρώ πως δεν συμβαίνει. Ξέρω πως αισθάνεται ο κόσμος για μένα και πως εγώ γι αυτόν.
Ποτέ δεν κάθομαι σε συμβόλαια μιας και είμαι άνθρωπος που θέλω να δουλεύω και να πετυχαίνω.

Κλείνοντας την συνέντευξη ευχαρίστησε την ΠΑΕ Πιερικός καθώς και από τον φροντιστή μέχρι και τον πρόεδρο της ομάδας λέγοντας πως δεν έχει κανένα παράπονο από κανέναν απλά δεν μπορεί να δουλέψει σε μια ομάδα βλέποντας το να υπάρχει ΄΄κάτι΄΄προς το πρόσωπο του.

Τέλος να πούμε πως φαβορί για την αντικατάσταση του Σούλη Παπαδόπουλου είναι ο Γεώργιος Χατζάρας

Δεν υπάρχουν σχόλια: