Τρίτη 31 Μαρτίου 2009

Ζουράφσκι:"Δεν ξέρω αν θα μείνω"

Ο επιθετικός των Θεσσαλών, το συμβόλαιο του οποίου με την Λάρισα ολοκληρώνεται το καλοκαίρι,τόνισε ότι το μέλλον του είναι αβέβαιο.

"Δεν ξέρω τι θα συμβεί το καλοκαίρι. Τώρα είμαι συγκεντρωμένος στον στόχο που έχουμε με την Λάρισα που είναι να εξασφαλίσουμε μία θέση στο Κύπελλο ΟΥΕΦΑ.Είμαστε πέμπτοι στην βαθμολογία και πλέον πρέπει να υπερασπιστούμε αυτή τη θέση.

Τον Ιανουάριο η προηγούμενη ομάδα μου στην Πολωνία, η Βίσλα προσπάθησε να με αποκτήσει", είπε πιο χαρακτηριστικά και πρόσθεσε:" Υπήρξαν συζητήσεις με τους ιθύνοντες της Λάρισας αλλά δεν υπήρχαν πολλές πιθανότητες. Η Λάρισα πάλευε για μία θέση στο Κύπελλο ΟΥΕΦΑ και δεν ήθελε να με αποδεσμεύσει.

Ίσως τελικά το θέμα επανέλθει το καλοκαίρι. Δεν είμαι σίγουρος. Αυτό που μπορώ να πω είναι ότι αν επιστρέψω μία μέρα στην Πολωνία θα είναι ή για τη Βίσλα ή για την Λεχ Πόζναν. Είναι οι ομάδες που αναπτύχθηκα ως ποδοσφαιριστής και δεν μπορώ να φανταστώ ότι θα αγωνιστώ σε άλλο σύλλογο της Πολωνίας".

Όσο για την Εθνική Πολωνίας, είπε:"Η Εθνική ομάδα ήταν ωραία αλλά ανήκει στο παρελθόν για μένα. Το τελευταίο μου παιχνίδι ήταν με τη Γερμανία στο EURO 2008.

Δεν έχω μιλήσει με το τεχνικό τιμ από τότε. Είναι παράξενο που κανείς δεν με ειδοποίησε ότι δεν θα αγωνιστώ ξανά αλλά έτσι είναι η ζωή. Από την άλλη πλευρά αισθάνομαι ότι δεν αξίζω να κληθώ. Έπρεπε να έχω πετύχει και άλλα γκολ φέτος. Είχα πολλές ευκαιρίες αλλά δεν τις εκμεταλλεύτηκα".

Τέλος για τον στόχο του από δω και πέρα όπως είπε είναι να φτάσει τα 200 γκολ σε όλα τα πρωταθλήματα που έχει αγωνιστεί.

Δεν υπάρχουν σχόλια: